فیلم | بازتاب پیروزی تیم فوتبال ایران در رسانه‌های جهان
کد خبر: 4102357
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

فیلم | بازتاب پیروزی تیم فوتبال ایران در رسانه‌های جهان

پیروزی شایسته تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران در برابر ولز بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهانی داشت.

ابراز شگفتی تماشاگران ایرانی از بازی امروز 
تماشاگرانی که امروز در ورزشگاه احمد بن علی قطر، شاهد بازی زیبای تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر ولز در چارچوب رقابت های جام جهانی 2022 قطر بودند، از تفاوت سطح این بازی با بازی قبلی تیم ملی در برابر انگلیس، ابراز شگفتی کردند. یکی از تماشاگران ایرانی به خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره در بیرون ورزشگاه احمد بن علی گفت: «ما ولز را شکست دادیم و قربانی بعدی تیم ملی ما، آمریکاست. این بازی بسیار خوب بود و در بازی بعدی هم پیروز خواهیم شد و از این گروه صعود خواهیم کرد. کارلوس کی‌روش بهترین سرمربی است. نمی دانم در بازی در برابر انگلیس چه اتفاقی رخ داده بود، اما این بازی فوق العاده بود و ما به دور دوم بازیها خواهیم رفت.
المیادین/  تیم ملی ایران با نمایش متفاوت، پیروزی چشمگیری به دست آورد
شبکه المیادین گزارش داد: تیم ملی ایران در یک نمایش متفاوت، پیروزی چشمگیری در برابر تیم ملی فوتبال ولز به دست آورد. مجری شبکه تلویزیونی المیادین، گفت: در ششمین روز رقابت های جام جهانی فوتبال 2022 قطر، تیم ملی فوتبال ایران پیروزی چشمگیری به دست آورد. این بازی، آغاز دومین بازی‌های دور گروهی بود. تیم ملی ایران، در دومین بازی خود در جام جهانی قطر، نمایش متفاوتی داشت و امیدش برای رفتن به مرحله دوم را زنده نگه داشت. ایران نخستین تیمی از آسیا بود که به جام جهانی قطر راه پیدا کرد. دو گل این بازی را در وقت تلف شده به ثمر رساندند تا امید و شانس تیم ایران، برای صعود از دور گروهی، احیا شود. بازی آینده تیم ایران در برابر تیم آمریکا در سومین بازی، سخت خواهد بود. کارلوس کی‌روش مربی پرتغالی توانست همانطور که پس از شکست در بازی نخست در برابر تیم ملی انگلیس، وعده داده بود تیم ملی ایران را کاملا منسجم کند. کی‌روش تاکید کرد زمانی که بازیکنان فقط بر فوتبال تمرکز کنند و یک دل بازی کنند، می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.
 تشویق و شادی امیر قطر پس از برد ارزشمند تیم ملی ایران مقابل ولز
امیر قطر که در هنگام بازی تیم ملی ایران در مقابل ولز در چارچوب دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 در ورزشگاه احمد بن علی حضور داشت، در شادی هواداران تیم ملی ایران شریک شد و به تشویق تیم ایران پرداخت.
انتهای پیام
captcha